Excel για Λογιστές: εφαρμογή διαχείρισης υποχρεώσεων πελατών λογιστικού γραφείου


Οργανώστε και διαχειριστείτε εύκολα και πρακτικά όλες τις εκκρεμότητες του λογιστικού γραφείου σας.

Περιγραφή της εφαρμογής:

1. Φύλλο ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ:



Σε αυτό το φύλλο εισάγετε όλες τις υπηρεσίες σας ανά κατηγορία. Για κάθε υπηρεσία μπορείτε να ορίσετε την καταληκτική της ημερομηνία και αν αυτή αφορά τον τρέχων ή τον επόμενο μήνα. Αυτή η πληροφορία αξιοποιείται από την εφαρμογή όταν δημιουργεί τις επερχόμενες εκκρεμότητες μαζικά, όπως θα δούμε παρακάτω.

Κάθε φορά που εισάγετε νέες υπηρεσίες στη λίστα, κάνετε κλικ στο κουμπί Ενημέρωσης Πελατών, ώστε οι νέες υπηρεσίες να είναι διαθέσιμες προς επιλογή στη λίστα πελατών.

2. Φύλλο ΠΕΛΑΤΕΣ:



Εδώ καταχωρείτε όλους τους πελάτες σας και για κάθε έναν δηλώνετε ποιες υπηρεσίες τον αφορούν. Κάνοντας διπλό κλικ σε κάποιο κελί που αντιστοιχίζεται σε κάποιον πελάτη και υπηρεσία, η τιμή του κελιού γίνεται ΝΑΙ. Κάνοντας ξανά διπλό κλικ, διαγράφετε τη συγκεκριμένη σύνδεση πελάτη-υπηρεσίας.

3. Φύλλο ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ:



Σε αυτό το φύλλο καταχωρούνται όλες οι εκκρεμότητές σας. Μπορείτε είτε να καταχωρήσετε μία μεμονωμένη εγγραφή, επιλέγοντας από αναδυόμενες λίστες ημερομηνία, πελάτη, υπηρεσία κτλ, είτε να εισάγετε εγγραφές με μαζικό τρόπο για πολλούς πελάτες ταυτόχρονα.



Κάνοντας κλικ στο κουμπί Εισαγωγής Μαζικών Εγγραφών, ανοίγετε την αντίστοιχη φόρμα στο πάνω μέρος του φύλλου όπου επιλέγετε το είδος και τη συγκεκριμένη υπηρεσία που θέλετε καθώς και το μήνα στον οποίο αφορά. Με κλικ στο κουμπί Εισαγωγής, η εφαρμογή δημιουργεί αυτόματα όλες τις απαραίτητες εγγραφές της επιλεγμένης υπηρεσίας για όλους τους πελάτες που είναι υπόχρεοί της.

Η εφαρμογή χρωματίζει αυτόματα τις εκκρεμότητες 5 ημέρες πριν την καταληκτική ημερομηνία τους και κοκκινίζει όσες έχουν λήξει και δεν έχουν χαρακτηριστεί ως Ολοκληρωμένες.

Μπορείτε επίσης εύκολα να φιλτράρετε τις εγγραφές ανάλογα με την κατάστασή τους κάνοντας κλικ στα κουμπάκια που βρίσκονται πάνω από τον πίνακα δεδομένων.

4. Φύλλο ΠΙΝΑΚΕΣ:



Εδώ μπορείτε να ορίσετε τα χρώματα με τα οποία θέλετε να εμφανίζονται οι εκκρεμότητες στη βάση δεδομένων, ανάλογα με την κατάστασή τους. Επίσης μπορείτε να εισάγετε τα ονόματα των υπευθύνων ώστε να είναι διαθέσιμοι να τους επιλέξετε από την αναδυόμενη λίστα του αντίστοιχου πεδίου της βάσης δεδομένων.


Τιμή εφαρμογής: €180,00 + Φ.Π.Α. 24%

Σημειώσεις για τις εφαρμογές μας:

1. Το κόστος των εφαρμογών μας είναι εφάπαξ, χωρίς ετήσια ή άλλα κόστη.

2. Η παράδοση της παραγγελίας και του τιμολογίου σας γίνεται συνήθως εντός λίγης ώρας από την παραγγελία σας και σε καμία περίπτωση ο χρόνος αναμονής δεν ξεπερνά τις 24 ώρες!

3. Οι αναγραφόμενες τιμές των εφαρμογών δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ.

4. Όλες οι εφαρμογές μας μπορούν να παραμετροποιηθούν περαιτέρω με βάση τις προδιαγραφές σας.

5. Έχετε ερωτήσεις για τις εφαρμογές μας; Θα χαρούμε να σας απαντήσουμε είτε μέσω email στο apps@customexcelapps.com ή τηλεφωνικά στο 6948267966!