Εφαρμογή διαχείρισης εργασιών κτηνιατρείου


Οργανώστε τους ιδιοκτήτες, τα ζώα και τις εργασίες τους, εύκολα και πρακτικά με το Excel!

Περιγραφή της εφαρμογής:

1. Καρτέλα ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ



Εδώ αποθηκεύετε τους πελάτες σας. Για να εισάγετε έναν νέο ιδιοκτήτη κάνετε κλικ στο πράσινο κουμπί πάνω αριστερά. Η εφαρμογή δίνει αυτόματη αρίθμηση και στη συνέχεια συμπληρώνετε τις λευκές στήλες. Οι γκρι στήλες περιέχουν στατιστικά στοιχεία που υπολογίζονται αυτόματα και οι πράσινες στήλες λειτουργούν ως κουμπιά, με διπλό κλικ. Για παράδειγμα κάνοντας διπλό κλικ στο κελί ΝΕΟ ΖΩΟ κάποιου ιδιοκτήτη μεταφέρεστε αυτόματα στον πίνακα των ζώων για να εισάγετε ένα νέο ζώο για το συγκεκριμένο ιδιοκτήτη. Σε κάποιους τίτλους στηλών υπάρχει ένα κόκκινο σύμβολο το οποίο εξηγεί τη λειτουργία κάθε στήλης. Για παράδειγμα, κάνοντας διπλό κλικ σε κάποιο κελί της στήλης ΑΡΙΘΜΟΣ ΖΩΩΝ, η εφαρμογή δείχνει αυτόματα όλα τα ζώα του συγκεκριμένου ιδιοκτήτη.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το φίλτρο οποιασδήποτε στήλης για να φιλτράρετε δεδομένα, όπως π.χ. να δείτε ποιοι πελάτες έχουν ανοιχτό υπόλοιπο. Αφαιρείτε εύκολα όλα τα φίλτρα κάνοντας κλικ στο κουμπί ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΦΙΛΤΡΩΝ.

2. Καρτέλα ΖΩΑ



Ο πίνακας αυτός περιέχει όλα τα ζώα που διαχειρίζεται η εφαρμογή. Είδαμε παραπάνω πως εισάγετε ένα νέο ζώο στον πίνακα. Όπως και στον πίνακα ιδιοκτητών, η αρίθμηση γίνεται αυτόματα και εσείς συμπληρώνετε τις λευκές στήλες. Οι γκρι στήλες περιέχουν στατιστικά στοιχεία που υπολογίζονται αυτόματα και οι πράσινες στήλες λειτουργούν ως κουμπιά, με διπλό κλικ.

Κάνοντας κλικ στο κελί ΝΕΑ ΕΡΓΑΣΙΑ μεταβαίνετε αυτόματα στον πίνακα εισαγωγής εργασιών που θα δούμε παρακάτω.

3. Καρτέλα ΕΡΓΑΣΙΕΣ



Όπως και στους προηγούμενους πίνακες, όταν εισάγετε μια νέα εργασία του κτηνιατρείου σας συμπληρώνετε μόνο τις λευκές στήλες. Η εφαρμογή συμπληρώνει αυτόματα την τρέχουσα ημερομηνία αλλά μπορείτε να την αλλάξετε. Επίσης συμπληρώνει αυτόματα τον ιδιοκτήτη και το ζώο. Επιλέγετε την εργασία από τη λίστα εργασιών και η εφαρμογή συμπληρώνει αυτόματα το κόστος της (μπορείτε να παρέμβετε). Συμπληρώνετε στη συνέχεια το ποσό της πληρωμής του πελάτη (μπορεί να γίνει και σε δεύτερο χρόνο). Όταν η εργασία εκτελεστεί, κάνετε διπλό κλικ στη στήλη ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΚΕ ώστε να θεωρείται ως ολοκληρωμένη και όχι εκκρεμής. Μπορείτε και σε αυτόν τον πίνακα να χρησιμοποιήσετε τα φίλτρα στις στήλες, απομονώνοντας για παράδειγμα μόνο τις εκκρεμείς εργασίες.

4. Καρτέλες ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΖΩΟΥ και ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ





Οι δύο αυτές αναφορές εμφανίζουν το ιστορικό εργασιών ένος ζώου ή ενός ιδιοκτήτη αντίστοιχα, στα χρονικά διαστήματα που επιλέγετε. Μπορείτε είτε να χρησιμοποιήσετε τις αναδυόμενες λίστες για να επιλέξετε ζώο/ιδιοκτήτη ή να συμπληρωθούν αυτόματα αν κάνετε διπλό κλικ στη στήλη ΙΣΤΟΡΙΚΟ των καρτελών ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ / ΖΩΑ. Και οι δύο αναφορές είναι σχεδιασμένες για να εκτυπώνονται άψογα σε σελίδες Α4 ή να εξάγονται σε αρχεία PDF με την ενσωματωμένη λειτουργία του Excel.

5. Καρτέλα ΑΝΑΦΟΡΑ



Η τρίτη αναφορά της εφαρμογής εμφανίζει τα οικονομικά στοιχεία του ιδιοκτήτη που επιλέγουμε για το χρονικό διάστημα που μας ενδιαφέρει.

6. Καρτέλα ΠΙΝΑΚΕΣ



Η καρτέλα αυτή περιέχει τους σταθερούς πίνακες της εφαρμογής, από τους οποίους ενημερώνονται οι αναδυόμενες λίστες που υπάρχουν στις υπόλοιπες καρτέλες.


Τιμή εφαρμογής: €220,00 + Φ.Π.Α. 24%

Σημειώσεις για τις εφαρμογές μας:

1. Το κόστος των εφαρμογών μας είναι εφάπαξ, χωρίς ετήσια ή άλλα κόστη.

2. Η παράδοση της παραγγελίας και του τιμολογίου σας γίνεται συνήθως εντός λίγης ώρας από την παραγγελία σας και σε καμία περίπτωση ο χρόνος αναμονής δεν ξεπερνά τις 24 ώρες!

3. Οι αναγραφόμενες τιμές των εφαρμογών δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ.

4. Όλες οι εφαρμογές μας μπορούν να παραμετροποιηθούν περαιτέρω με βάση τις προδιαγραφές σας.

5. Έχετε ερωτήσεις για τις εφαρμογές μας; Θα χαρούμε να σας απαντήσουμε είτε μέσω email στο apps@customexcelapps.com ή τηλεφωνικά στο 6948267966!