Εφαρμογή Excel για τη διαχείριση αδειών και απουσιών εργαζομένων


Απλή και πρακτική εφαρμογή αδειολογίου και απουσιολογίου για την επιχείρησή σας.

Παρουσίαση της εφαρμογής:

1. Καρτέλα ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ:



Εδώ καταχωρείτε τους εργαζομένους σας κάνοντας κλικ στο αντίστοιχο κουμπί πάνω αριστερά. Η αρίθμηση γίνεται αυτόματα από την εφαρμογή και εσείς εισάγετε το όνομα και τις ημέρες που δικαιούται κάθε εργαζόμενος ανά έτος. Οι υπόλοιπες στήλες λειτουργούν με διπλό κλικ ως κουμπιά, και μπορείτε να προσθέσετε μια νέα άδεια ή απουσία, να δείτε όλες τις άδειες/απουσίες ή να διαγράψετε κάποιον εργαζόμενο από τη λίστα.

2. Καρτέλα ΤΥΠΟΙ ΑΔΕΙΩΝ:



Σε αυτό το φύλλο εισάγετε τους τύπους αδειών που μπορεί να πάρει κάποιος από τους εργαζομένους σας. Δεν υπάρχει όριο στον αριθμό των τύπων αδειών που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε.

3. Καρτέλα ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΔΕΙΩΝ:



Όπως αναφέρθηκε πιο πάνω, κάνοντας κλικ στο κουμπί **ΝΕΑ ΑΔΕΙΑ** κάθε εργαζομένου, ανοίγει μια νέα γραμμή στον πίνακα διαχείρισης αδειών ώστε να καταχωρίσετε μια νέα άδεια. Για κάθε άδεια, κάνετε διπλό κλικ στα κελιά ημερομηνιών και επιλέγετε την ημερομηνία έναρξης και λήξης από το αναδυόμενο ημερολόγιο. Η εφαρμογή συμπληρώνει αυτόματα τον αριθμό ημερών καθώς και το όνομα του εργαζομένου. Επιλέγετε από τις αναδυόμενες λίστες τον τύπο και την κατάσταση της άδειας και προαιρετικά σημειώνετε την αιτιολογία και αν ο εργαζόμενος έχει προσκομίσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

4. Καρτέλα ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΠΟΥΣΙΩΝ:



Όπως και στον πίνακα αδειών, κάνοντας διπλό κλικ στο κουμπί **ΝΕΑ ΑΠΟΥΣΙΑ** κάθε εργαζομένου, ανοίγει μια νέα γραμμή στον πίνακα απουσιών. Με διπλό κλικ επιλέγετε ημερομηνία έναρξης και λήξης. Η εφαρμογή συμπληρώνει αυτόματα τον αριθμό ημερών και το όνομα του εργαζομένου και μπορείτε προαιρετικά να προσθέσετε σημειώσεις.

5. Καρτέλα ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ:



Εδώ βλέπετε το αναλυτικό ιστορικό ενός εργαζομένου για το διάστημα που επιλέγετε. Η αναφορά είναι σχεδιασμένη ώστε να εκτυπώνεται σε σελίδες Α4 και μπορεί επίσης να εξαχθεί ως αρχείο PDF.


Τιμή εφαρμογής: €140,00 + Φ.Π.Α. 24%

Σημειώσεις για τις εφαρμογές μας:

1. Το κόστος των εφαρμογών μας είναι εφάπαξ, χωρίς ετήσια ή άλλα κόστη.

2. Η παράδοση της παραγγελίας και του τιμολογίου σας γίνεται συνήθως εντός λίγης ώρας από την παραγγελία σας και σε καμία περίπτωση ο χρόνος αναμονής δεν ξεπερνά τις 24 ώρες!

3. Οι αναγραφόμενες τιμές των εφαρμογών δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ.

4. Όλες οι εφαρμογές μας μπορούν να παραμετροποιηθούν περαιτέρω με βάση τις προδιαγραφές σας.

5. Έχετε ερωτήσεις για τις εφαρμογές μας; Θα χαρούμε να σας απαντήσουμε είτε μέσω email στο apps@customexcelapps.com ή τηλεφωνικά στο 6948267966!