Γνωρίστε τις 9 νέες συναρτήσεις του Excel που θα αυξήσουν την παραγωγικότητά σας!


Το Excel, το αγαπημένο εργαλείο πολλών επαγγελματιών, συνεχίζει να εξελίσσεται με νέες δυνατότητες που μπορούν να σας βοηθήσουν να γίνετε πιο παραγωγικοί. Ας ρίξουμε μια ματιά σε 9 νέους τύπους που έχουν προστεθεί στο Excel και μπορούν να σας εξοικονομήσουν χρόνο και προσπάθεια.

TEXTSPLIT
Ο τύπος TEXTSPLIT σας επιτρέπει να χωρίσετε ένα κείμενο σε πολλαπλά κελιά, με βάση έναν ή περισσότερους διαχωριστές. Για παράδειγμα, μπορείτε να χωρίσετε μια λίστα ονομάτων και επωνύμων σε δύο ξεχωριστές στήλες.
Συντακτική μορφή: =TEXTSPLIT(κείμενο, διαχωριστής1, διαχωριστής2, ...)

TEXTBEFORE και TEXTAFTER
Οι τύποι TEXTBEFORE και TEXTAFTER σας επιτρέπουν να εξάγετε κείμενο πριν ή μετά από έναν συγκεκριμένο χαρακτήρα. Για παράδειγμα, μπορείτε να εξάγετε τον κωδικό χώρας από μια στήλη διευθύνσεων.
Συντακτική μορφή: =TEXTBEFORE(κείμενο, χαρακτήρας) και =TEXTAFTER(κείμενο, χαρακτήρας)

TAKE και DROP
Οι τύποι TAKE και DROP σας επιτρέπουν να επιλέξετε ή να απορρίψετε συγκεκριμένα τμήματα από ένα εύρος δεδομένων. Για παράδειγμα, μπορείτε να επιλέξετε τις πρώτες 5 σειρές ενός πίνακα ή να απορρίψετε την πρώτη στήλη.
Συντακτική μορφή: =TAKE(εύρος, αριθμός_σειρών, αριθμός_στηλών) και =DROP(εύρος, αριθμός_σειρών, αριθμός_στηλών)

CHOOSECOLS και CHOOSEROWS
Οι τύποι CHOOSECOLS και CHOOSEROWS σας επιτρέπουν να επιλέξετε συγκεκριμένες στήλες ή σειρές από ένα εύρος δεδομένων. Για παράδειγμα, μπορείτε να επιλέξετε μόνο τις στήλες Όνομα και Επώνυμο από ένα πίνακα.
Συντακτική μορφή: =CHOOSECOLS(εύρος, αριθμός_στήλης1, αριθμός_στήλης2, ...) και =CHOOSEROWS(εύρος, αριθμός_σειράς1, αριθμός_σειράς2, ...)

VSTACK και HSTACK
Οι τύποι VSTACK και HSTACK σας επιτρέπουν να συνδυάσετε πολλά εύρη δεδομένων σε ένα μόνο. Για παράδειγμα, μπορείτε να συνδυάσετε δύο πίνακες σε έναν μεγαλύτερο πίνακα.
Συντακτική μορφή: =VSTACK(εύρος1, εύρος2, ...) και =HSTACK(εύρος1, εύρος2, ...)

Με τη χρήση των παραπάνω νέων συναρτήσεων, μπορείτε να αυτοματοποιήσετε τις εργασίες σας στο Excel, να εξοικονομήσετε χρόνο και να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητά σας.