Οργανώστε τις εργασίες και τις υπενθυμίσεις σας με το νέο δυναμικό ημερολόγιο σε Excel!


Πολύ εύχρηστο ημερολόγιο Excel με χρωματιστές κατηγορίες εργασιών και υπενθυμίσεων. Ιδανικό για social media planning και όχι μόνο!

Περιγραφή των τμημάτων και της λειτουργίας του δυναμικού ημερολογίου (παράδειγμα χρήσης για Social Media Planning):


1. Οθόνη Ημερολογίου

Όπως βλέπετε στην παρακάτω εικόνα, το ημερολόγιο είναι μηνιαίο και κάθε οριζόντια γραμμή αντιστοιχεί σε μία εβδομάδα. Σε κάθε ημέρα υπάρχει χώρος για να εμφανίζονται οι αργίες που μπορεί να υπάρχουν καθώς και μέχρι 2 προγραμματισμένες εργασίες ή/και υπενθυμίσεις.

Μπορείτε να επιλέξετε το μήνα από το πλαίσιο στο πάνω αριστερά μέρος της εφαρμογής ή το έτος από το αντίστοιχο πλαίσιο που βρίσκεται πάνω δεξιά. Με το μπλε ΣΥΝ κουμπάκι στα αριστερά οδηγείστε στη φόρμα καταχώρισης για να κάνετε μια νέα εισαγωγή στο ημερολόγιο και με το μπλε κουμπάκι στα δεξιά μπορείτε να κάνετε ανανέωση στα περιεχόμενα του επιλεγμένου μήνα και έτους. Κάθε φορά που κάνετε μια εισαγωγή ή αλλάζετε μήνα/έτος το ημερολόγιο ανανεώνεται αυτόματα.




2. Φόρμα καταχώρησης

Η δυναμική φόρμα με την οποία εισάγετε νέες καταχωρίσεις στο ημερολόγιο έχει σχεδιαστεί για να είναι απλή και να διευκολύνει απόλυτα την εργασία σας. Μόλις επιλέξετε μία κατηγορία, έρχεται αυτόματα η σύνηθης περιγραφή της καθώς και το χρώμα της κατηγορίας, τα οποία φυσικά μπορείτε να αλλάξετε όποτε θέλετε. Στη συνέχεια επιλέγετε την ημερομηνία από το μικρό ημερολόγιο και κάνετε κλικ στην αποθήκευση. Αυτό ήταν, η εργασία / υπενθύμιση έχει αποθηκευθεί στη βάση δεδομένων και εμφανίζεται πλέον στο ημερολόγιό σας!




3. Ορισμός Κατηγοριών, Περιγραφών και Χρωμάτων

Σε αυτή την οθόνη ορίζετε τις κατηγορίες εργασιών / υπενθυμίσεων που θέλετε να είναι διαθέσιμες στη φόρμα καταχώρισης. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να μεταβάλλετε, να αφαιρέσετε ή να προσθέσετε μία κατηγορία και τα χαρακτηριστικά της. Στη στήλη Σύνδεση με φύλλο ορίζετε ποιο φύλλο της εφαρμογής θα ανοίγει αυτόματα όταν κάνετε διπλό κλικ σε μία καταχώριση της συγκεκριμένης κατηγορίας στο ημερολόγιο. Για παράδειγμα, όποτε κάνετε διπλό κλικ σε μία καταχώριση της κατηγορίας Κοινοποίηση Ερώτησης, ανοίγει αυτόματα το φύλλο Ερωτήσεις το οποίο περιέχει έτοιμες ερωτήσεις για να επιλέξετε αυτή που θέλετε να κοινοποιήσετε στο κοινό σας. Μπορείτε προαιρετικά να προσθέσετε νέα φύλλα στην εφαρμογή με το υλικό της επιλογής σας και να τα συνδέσετε με συγκεκριμένες κατηγορίες ώστε να ανοίγουν αυτόματα από την οθόνη ημερολογίου με διπλό κλικ.




4. Φύλλα Αποφθέγματα και Ερωτήσεις

Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή ως Media Planning Calendar, τότε παρέχονται τα παραπάνω δύο φύλλα τα οποία παρέχουν έτοιμο υλικό για τις αναρτήσεις σας. Δεν υπάρχει κάποιο επιπρόσθετο κόστος για τα συγκεκριμένα φύλλα. Το πρώτο παρέχει μία βάση δεδομένων με πάνω από 30.000 αποφθέγματα στα Αγγλικά, χωρισμένα σε κατηγορίες. Το δεύτερο παρέχει μία βάση με 200 προσεκτικά επιλεγμένες ερωτήσεις στα Αγγλικά που θα αυξήσουν τη διαδραστικότητα του κοινού σας. Φυσικά μπορείτε να αλλάξετε τις παραπάνω βάσεις προσθέτοντας τις δικές σας.






5. Φύλλο Αργίες

Σε αυτό το φύλλο προσθέτετε προαιρετικά τις αργίες που θέλετε να έρχονται αυτόματα στο ημερολόγιό σας. Η εφαρμογή περιέχει ήδη τις αργίες για το 2020 και το 2021 και μπορείτε να προσθέσετε εύκολα κι εσείς ημερομηνίες στη συγκεκριμένη λίστα.




6. Βάση Δεδομένων

Στο τελευταίο φύλλο της εφαρμογής βρίσκεται η βάση δεδομένων η οποία φιλοξενεί όλες τις καταχωρήσεις σας. Εδώ μπορείτε να κάνετε αλλαγές σε καταχωρίσεις ή να διαγράψετε κάποια καταχώριση που τυχόν περάστηκε από λάθος. Αν έχετε εξοικείωση με τα φίλτρα του Excel μπορείτε να τα εφαρμόσετε στη βάση και να απομονώσετε ομάδες καταχωρίσεων με βάση την κατηγορία, την περιγραφή, την ημερομηνία, ακόμη και το χρώμα τους.



Βίντεο της Εφαρμογής:


Τιμή εφαρμογής: €60,00 + Φ.Π.Α. 24%

Σημειώσεις για τις εφαρμογές μας:

1. Το κόστος των εφαρμογών μας είναι εφάπαξ, χωρίς ετήσια ή άλλα κόστη.

2. Η παράδοση της παραγγελίας και του τιμολογίου σας γίνεται συνήθως εντός λίγης ώρας από την παραγγελία σας και σε καμία περίπτωση ο χρόνος αναμονής δεν ξεπερνά τις 24 ώρες!

3. Οι αναγραφόμενες τιμές των εφαρμογών δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ.

4. Όλες οι εφαρμογές μας μπορούν να παραμετροποιηθούν περαιτέρω με βάση τις προδιαγραφές σας.

5. Έχετε ερωτήσεις για τις εφαρμογές μας; Θα χαρούμε να σας απαντήσουμε είτε μέσω email στο apps@customexcelapps.com ή τηλεφωνικά στο 6948267966!